70% розробників сумніваються в життєздатності ігросервісів
70% розробників не мають певності в життєздатності ігросервісів. Про це стало відомо завдяки опитуванню Game Developer Collective, у якому брало участь 600 респондентів між лютим та березнем цього року.
Розробники у опитуванні інтерпретують «ігросервіс» як гру із регулярними оновленнями та внутрішньоігровими покупками. Серед причин непевності вони назвали втрату цікавості гравців (63%) та збільшення суперництва (62%).
31% були дуже стурбованими через ігросервісну бізнес-модель їх проєктів, а 39% це лише трохи хвилювало. Окрім того, 25% не переймалися і 4% не розумілися на цьому питанні.
Щороку дедалі більше великих студій намагаються створити успішний проєкт такого типу. Ми вже маємо заяву Warner Bros. щодо її цікавості в ігросервісах, а також PlayStation обіцяла ігри з такою бізнес-моделлю різного масштабу та жанру. Більше того, навіть Remedy має в розробці Project Condor.
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Valve показала Half-Life 2: Episode 3 й розповіла причини його скасування
-
Ubisoft поки не планує перекладати нові ігри українською
-
УСЯ українська музика у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (Radio MIX)
-
«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля
-
Dragon Age | Що було до Veilguard (UAGames)